segunda-feira, 10 de julho de 2006

Manifestaçom Dia da Pátria 2006

No ano passado, e como expressom das maciças mobilizaçons do povo trabalhador galego dos últimos anos (contra a LOU, greves gerais, resposta à crise do Prestige e contra a guerra), acabou-se com 17 anos de governo da direita fraguista e do PP.

Hoje, temos um novo governo numha legislatura que tem como um dos seus objectivos principais enfrentar a reforma do Estatuto de autonomia, base da relaçom da Galiza com o Estado espanhol.

Para as Bases Democráticas Galegas, a reforma do Estatuto é, novamente, a maneira que tenhem no aparelho do Estado e os seus representantes na Galiza de furtar o legítimo direito dum povo a decidir o seu destino, quer dizer, a exercer o direito a autodeterminaçom, para além das discussons nominalistas sobre se Estatuto de Naçom sim ou nom.
O que se vai apresentar para que o povo galego ratifique é o mais antidemocrático que existe: ou o Estatuto consensualizado, ou o nada.

As Bases Democráticas Galegas consideramos que a Galiza, como naçom, tem o direito democrático à autodeterminaçom e que hoje, este direito, polos motivos expostos, nom é tomado em consideraçom polas forças que estám a negociar o Estatuto.

O direito de autodeterminaçom, como a defesa da língua, nom pode submeter-se aos interesses partidistas. Por isso, as Bases Democráticas Galegas, como movimento social, como espaço suprapartidário do soberanismo de esquerda da Galiza, decidimos convocar neste 25 de Julho umha manifestaçom polo Direito de Autodeterminaçom sob a legenda "Estatutos nom. Autodeterminaçom", que queremos que poda ser apoiada por um amplo e plural abano das forças políticas, sindicais e sociais que defendemos a liberdade do nosso país.

Para facilitarmos que sectores autodeterministas que participam noutras convocatórias também podam aderir a esta iniciativa, as BDG convocamos umha manifestaçom nacional que partirá da Alameda compostelana à 1 da tarde do 25 de Julho.

O acto político que fechará a mobilizaçom desenvolverá-se na praça do Toural a partir das 14.30 horas com a intervençom de Carlos Taibo, um dos promotores das Bases Democráticas Galegas.
Galiza, 10 de Julho de 2006