sexta-feira, 16 de junho de 2006

Bases Democráticas Galegas convocam Dia da Pátria

ESTAUTOS NOM. AUTODETERMINAÇOM
25 de Julho, Dia da Pátria

Temos por diante um novo 25 de Julho, que neste ano se comemora sob umhas condiçons políticas especiais.

Para as BDG, a reforma do Estatuto é, novamente, a maneira que tenhem o aparelho do Estado e os seus representantes na Galiza de furtar o legítimo direito de autodeterminaçom, para além das discussons nominalistas sobre se Estatuto de Naçom sim ou nom.

As BDG consideramos que a Galiza, como naçom, tem o direito democrático à autodeterminaçom e que hoje, este direito, nom é tomado em consideraçom polas forças que estám a negociar a reforma do actual Estatuto de Autonomia. Um estatuto de autonomia é um resultado tam legítimo como outro qualquer num processo de autodeterminaçom, mas a autodeterminaçom sempre vai antes.

O direito de autodeterminaçom, como a defesa da língua, nom pode submeter-se aos interesses partidistas. Por isso, as Bases Democráticas Galegas, como movimento social, como espaço suprapartidário do soberanismo de esquerda da Galiza, decidimos convocar neste 25 de Julho umha manifestaçom, às 13 horas em Compostela, polo Direito de Autodeterminaçom, sob a legenda "Estatutos nom. Autodeterminaçom", que desejamos que poda ser apoiada por um amplo e plural abano das forças políticas, sindicais e sociais que defendemos a liberdade do nosso país.

Galiza, 16 de Junho de 2006.