sexta-feira, 21 de julho de 2006

Às organizaçons assinantes do "Manifesto a prol dum avanço no autogoverno da Galiza"

Desde as Bases Democráticas Galegas, como parte do movimento social em defesa dos direitos nacionais da Galiza, saudamos a apresentaçom do "Manifesto a prol dum avanço no autogoverno da Galiza". Qualquer iniciativa em favor do nosso direito de Autodeterminaçom será sempre umha boa notícia para quem situamos este objectivo no centro do nosso trabalho diário.

Consideramos que o direito de Autodeterminaçom, a capacidade do nosso povo para decidir por si próprio o seu futuro, é umha condiçom prévia e indispensável para qualquer reforma no quadro jurídico-político que nos atinge como naçom; independentemente de que esta tome a via estatutária ou qualquer outra.

Levando em conta esta consideraçom e o actual contexto político, vemos como umha prioridade reforçar as posiçons de quem defendemos o exercício do direito de Autodeterminaçom neste momento de mudança a respeito da relaçom da Galiza com o Estado espanhol.

Por este motivo queremos convidar-vos a aderir e apoiar a manifestaçom em defesa da Autodeterminaçom que no próximo 25 de Julho percorrerá as ruas de Compostela sob as siglas das Bases Democráticas Galegas.


Esperando a vossa resposta, recebei um cordial saúdo autodeterminista.

Galiza, 21 de Julho de 2006