quarta-feira, 19 de julho de 2006

Bases Democráticas Galegas convocam manifestaçom pola Autodeterminaçom o 25 de Julho


Com motivo do Dia da Pátria, as Bases Democráticas Galegas convocam neste 25 de Julho umha manifestaçom polo direito de Autodeterminaçom sob a legenda "Estatutos nom. Autodeterminaçom", que queremos que poda ser apoiada por um amplo e plural abano das forças políticas, sindicais e sociais que defendemos a liberdade do nosso país.

Para facilitarmos que sectores autodeterministas que participam noutras convocatórias também podam aderir a esta iniciativa, as BDG convocamos umha manifestaçom nacional que partirá da Alameda compostelana à 1 da tarde do 25 de Julho.

O acto político que fechará a mobilizaçom desenvolverá-se na praça do Toural a partir das 14.30 horas com a intervençom de Carlos Taibo, um dos promotores das Bases Democráticas Galegas.

Contexto político
No ano passado, e como expressom das maciças mobilizaçons do povo trabalhador galego dos últimos anos (contra a LOU, greves gerais, resposta à crise do Prestige e contra a guerra), acabou-se com 17 anos de governo da direita fraguista e do PP.
Hoje, temos um novo governo numha legislatura que tem como um dos seus objectivos principais enfrentar a reforma do Estatuto de autonomia, base da relaçom da Galiza com o Estado espanhol.
Para as Bases Democráticas Galegas, a reforma do Estatuto é, novamente, a maneira que tenhem no aparelho do Estado e os seus representantes na Galiza de furtar o legítimo direito dum povo a decidir o seu destino, quer dizer, a exercer o direito a autodeterminaçom, para além das discussons nominalistas sobre se Estatuto de Naçom sim ou nom.
O que se vai apresentar para que o povo galego ratifique é o mais antidemocrático que existe: ou o Estatuto consensualizado, ou o nada.
As Bases Democráticas Galegas consideramos que a Galiza, como naçom, tem o direito democrático à autodeterminaçom e que hoje, este direito, polos motivos expostos, nom é tomado em consideraçom polas forças que estám a negociar o Estatuto.